Tipo de jornada
Indiferente
Tipo de contrato
De duración determinada
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Bachillerato
Descripción del empleo
Associació sense ànim de lucre que representa el sector professional de la bioenergia a Catalunya i ubicada al Vallès Occidental, requereix incorporar un/a tècnic de comunicació per donar suport a la gestió comunicativa d?un projecte del sector, a més de reforçar la difusió i promoció de l'activitat de l?associació.
Les seves principals tasques i funcions seran les següents:
- Gestionar i coordinar la comunicació i difusió del projecte en col·laboració amb el/la Project Manager.
- Crear continguts per a les xarxes socials, fomentant la visibilitat del projecte.
- Redactar i elaborar les notes de premsa i articles sectorials.
- Planificar, dissenyar i executar els esdeveniments vinculats al projecte.
- Coordinar les accions comunicatives dels beneficiaris i supervisar els materials produïts.
- Assegurar el seguiment dels indicadors clau de comunicació i l'impacte de les accions desenvolupades.
- Col·laborar en l'elaboració de les memòries i informes del projecte.
- Donar suport en tasques comunicatives generals de l?associació i la gestió d'esdeveniments.
Es requereix:
- Coneixements en eines de gestió de continguts digitals i xarxes socials.
- Excel·lents habilitats de redacció i comunicació.
- Capacitat d'organització, planificació i treball en equip.
S?ofereix:
- Contracte temporal vinculat a la durada del projecte (fins al 31 de desembre de 2025).
- Horari flexible i jornada completa.
- Possibilitat de teletreball dos dies a la setmana, a discreció de l?empresa.
- Entorn de treball dinàmic dins d'un sector en creixement.
Requisitos mínimos
Experiencia requerida:
- Experiència prèvia de mínim 2 anys en posicions similars.
Formación requerida:
Formació bàsica obligatòria
Idiomas requeridos:
- Català: nadiu.
- Espanyol: nadiu.
Inscribirme a esta oferta