Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Tècnic/a senior departament d'operacions

Anunciado el Hace 3h
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Ciclo Formativo Grado Superior
Nivel
Empleado/a
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Descripción del empleo
Per destacada empresa del Bages, dedicada a la creació, gestió i producció de projectes integrals a nivell nacional i internacional, seleccionem un/a Tècnic/a senior pel departament d'operacions. La persona seleccionada es responsabilitzarà de garantir la planificació, coordinació i execució eficient de les operacions del departament, assegurant una òptima distribució de tasques i la millora contínua dels processos.

Amb dependència directa de Direcció General, les seves principals funcions seran:
- Planificació, coordinació i control dels projectes, assegurant l'assignació, agenda i distribució de responsabilitats dins l'equip segons disponibilitat i càrrega de treball.
- Coordinació amb clients i parts implicades per garantir una execució sense incidències.
- Negociació i contractació de proveïdors segons les necessitats de cada projecte a nivell nacional i internacional.
- Gestió i negociació amb proveïdors logístics (transports, allotjaments, vehicles de lloguer, etc.) per optimització de costos de transport i enviaments internacionals.
- Preparació i supervisió d'informes operacionals.
- Control de costos i actualització de l'excel de despeses.
- Planificació setmanal del personal coordinant amb el magatzem per cobrir necessitats de personal i material.
- Control i supervisió de la flota de vehicles, assegurant-ne el manteniment i ús eficient.
- Funcions de suport al departament de persones (vacances, planificacions, calendaris, manteniment de BBDD, seguiment d'incidències, control horari i aplicació de normativa laboral, formacions i certificacions de PRL, documentació de protecció de dades,...)
- Garantir el compliment dels terminis i pressupostos dels projectes.
- Optimització de recursos i reducció de costos operatius.
- Garantir i vetllar per la satisfacció dels clients i equips interns.

Es requereix:
- Capacitat d'organització i gestió del temps.
- Lideratge i habilitats de gestió d'equips.
- Capacitat de negociació i relació amb proveïdors i clients, nacionals i internacionals.
- Flexibilitat i adaptabilitat en entorns dinàmics.
- Domini d'eines digitals per a la gestió de projectes i planificació.

S'ofereix:
- Incorporació immediata en empresa referent del seu sector, en fase d'expansió.
- Posició estratègica amb dependència directa de gerència.
- Atractiu paquet salarial en funció de la valua del candidat/a.
- Bon ambient i estabilitat laboral.

Requisitos mínimos


Experiencia requerida:
Experiència mínima demostrable de 3/4 anys com a project manager, tècnic/a dins de departament d'operacions, o similars.

Formación requerida:
CFGS o Grau d'ADE, Comerç Internacional, o similars.

Idiomas requeridos:
- Català: nadiu.
- Espanyol: nadiu.
- Anglès: avançat.

Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Etalentum
Delegado/a de Ventas - Comunidad Valenciana
Etalentum
Sin especificar, València
Hace 3h
Tècnic/a senior departament d'operacions
Etalentum
Sin especificar, Barcelona
Hace 3h
Customer Service (Inglés + Francés)
Etalentum
Sin especificar, Barcelona
Hace 3h

Empleos similares

Jefe de planta - Avinyonet del Penedes
Grupo Crit
Avinyonet del Penedès, Barcelona
Hace 2h
International Direct Commodity Buyer
Manpower España
Santpedor, Barcelona
Hace 3h
CONTROLLER PRODUCCION
Manpower España
Barberà del Vallès, Barcelona
Hace 3h
Tècnic/a senior departament d'operacions
Etalentum
Sin especificar, Barcelona
Hace 3h
Técnico/a de ensayos - Sector automoción
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 3h
Ingeniero FullStack IA Generativa (LLM) & automatización -100% Remoto ( H/M/X)
Experis España
Barcelona, Barcelona
Hace 1d