Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Anunciado el Hace 2d
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Descripción del empleo

Una reconeguda i consolidada assessoria gironina està seleccionant un/a tècnic/a laboral. En dependència del Responsable de l'Àrea Laboral serà responsable de l'assessorament i acompanyament als clients, en tota l'amplitud de l'àrea laboral, alhora que de realitzar tota la gestió administrativa i la tramitació derivada de la contractació de personal.



El/la professional serà una figura clau dins de l’equip, mantenint una relació fluïda amb la resta de companys/es de l’àrea i exercint com a interlocutor/a directa amb clients i organismes oficials.



Quines seran les teves funcions?



  • Gestió completa del cicle de nòmina i contractació (altes, baixes, contractes, quitances, etc.).




  • Comunicacions amb el SEPE, INSS i Seguretat Social (incloent baixes IT/AT, jubilacions, maternitat...).




  • Tramitació de pagaments directes, embargs i notificacions telemàtiques.




  • Confecció de nòmines i conciliació de cotitzacions.




  • Gestió documental i arxiu (ex. models 111/190, vides laborals, bases...).




Què oferim?



  • Un ambient de treball jove, dinàmic i amb valors.




  • Una empresa en creixement que aposta pel talent i el desenvolupament professional.




  • Participació en projectes multidisciplinaris i amb recorregut.




  • Pla de carrera personalitzat, amb formació contínua i millores econòmiques associades al progrés.





Requisitos mínimos

Què busquem?



  • Formació universitària en Relacions Laborals (grau o diplomatura) o experiència demostrable en l’àmbit laboral.




  • Experiència mínima de 3 anys en una posició similar.




  • Coneixement sòlid de la normativa laboral, interpretació de convenis col·lectius, modalitats de contractació i tramitacions amb organismes públics.




  • Domini d’eines ofimàtiques i experiència amb programes de gestió de nòmines, especialment SUMMAR i ESCIO




  • Familiaritat amb les plataformes de comunicació amb l’administració pública.




  • Orientació clara al client i al servei, amb capacitat d’oferir assessorament laboral de qualitat.




  • Perfil proactiu, amb empatia, capacitat d’escolta i sensibilitat comercial.




  • Capacitat per treballar amb rigor, organització i atenció al detall.




Si t'interessa la posició i creus que pots encaixar en l'oferta, inscriu-te!


Et volem conèixer!




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Commonsense RRHH
TÈCNIC/A DE QUALITAT, PRL I MEDI AMBIENT
Commonsense RRHH
Caldes de Malavella, Girona
Hace 1d
AMINISTRATIU/VA NÒMINA
Commonsense RRHH
Girona, Girona
Hace 2d
ADMINISTRATIU/VA D'EXPEDICIONS I FACTURACIÓ
Commonsense RRHH
Banyoles, Girona
26 de mayo

Empleos similares

Prospector/a Laboral - Girona
Adecco
Girona, Girona
Hace 2d
AMINISTRATIU/VA NÒMINA
Commonsense RRHH
Girona, Girona
Hace 2d
Tècnic/a Laboral
Adecco
Girona, Girona
Hace 5d
CONSULTOR/A SELECCIÓ SENIOR RRHH
Marlex
Girona, Girona
5 de mayo
TÈCNIC/A LABORAL
Commonsense RRHH
Girona, Girona
27 de febrero