Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Anunciado el 4 de junio
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Descripción del empleo

Una reconeguda i consolidada assessoria gironina està seleccionant un/a tècnic/a laboral. En dependència del Responsable de l'Àrea Laboral serà responsable de l'assessorament i acompanyament als clients, en tota l'amplitud de l'àrea laboral, alhora que de realitzar tota la gestió administrativa i la tramitació derivada de la contractació de personal.



El/la professional serà una figura clau dins de l’equip, mantenint una relació fluïda amb la resta de companys/es de l’àrea i exercint com a interlocutor/a directa amb clients i organismes oficials.



Quines seran les teves funcions?



  • Gestió completa del cicle de nòmina i contractació (altes, baixes, contractes, quitances, etc.).




  • Comunicacions amb el SEPE, INSS i Seguretat Social (incloent baixes IT/AT, jubilacions, maternitat...).




  • Tramitació de pagaments directes, embargs i notificacions telemàtiques.




  • Confecció de nòmines i conciliació de cotitzacions.




  • Gestió documental i arxiu (ex. models 111/190, vides laborals, bases...).




Què oferim?



  • Un ambient de treball jove, dinàmic i amb valors.




  • Una empresa en creixement que aposta pel talent i el desenvolupament professional.




  • Participació en projectes multidisciplinaris i amb recorregut.




  • Pla de carrera personalitzat, amb formació contínua i millores econòmiques associades al progrés.





Requisitos mínimos

Què busquem?



  • Formació universitària en Relacions Laborals (grau o diplomatura) o experiència demostrable en l’àmbit laboral.




  • Experiència mínima de 3 anys en una posició similar.




  • Coneixement sòlid de la normativa laboral, interpretació de convenis col·lectius, modalitats de contractació i tramitacions amb organismes públics.




  • Domini d’eines ofimàtiques i experiència amb programes de gestió de nòmines, especialment SUMMAR i ESCIO




  • Familiaritat amb les plataformes de comunicació amb l’administració pública.




  • Orientació clara al client i al servei, amb capacitat d’oferir assessorament laboral de qualitat.




  • Perfil proactiu, amb empatia, capacitat d’escolta i sensibilitat comercial.




  • Capacitat per treballar amb rigor, organització i atenció al detall.




Si t'interessa la posició i creus que pots encaixar en l'oferta, inscriu-te!


Et volem conèixer!




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Commonsense RRHH
DIRECTOR/A DE PRODUCCIÓ
Commonsense RRHH
Maçanet de la Selva, Girona
20 de junio
TÈCNIC/A DE COMPTES A PAGAR
Commonsense RRHH
Girona, Girona
20 de junio
GESTOR/A DE PROJECTES
Commonsense RRHH
Girona, Girona
19 de junio

Empleos similares

Prospector/a Laboral
Fundación Adecco
Girona, Girona
Hace 1d
Tècnic/a Laboral
Adecco
Girona, Girona
Hace 2d
TÈCNIC/A DE COMPTES A PAGAR
Commonsense RRHH
Girona, Girona
20 de junio
GESTOR/A DE PROJECTES
Commonsense RRHH
Girona, Girona
19 de junio
RESPONSABLE DE COMPRES
Commonsense RRHH
Girona, Girona
19 de junio
INTERIORISTA
Commonsense RRHH
Girona, Girona
19 de junio