Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Anunciado el Hace 11h
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Descripción del empleo

Descripció del lloc de treball:


Busquem un/a Fiscalista amb experiència per incorporar-se al nostre equip a Girona. La persona seleccionada serà responsable de la gestió integral de temes fiscals dels nostres clients, garantint el compliment de la normativa vigent i oferint un assessorament personalitzat i de qualitat.


Requisits:


  • Formació en Dret, Economia, ADE o similar.

  • Experiència prèvia demostrable en l’àmbit fiscal (mínim 3-5 anys).

  • Coneixements sòlids de normativa fiscal i tributària, especialment en l’àmbit empresarial.

  • Domini de la preparació i presentació d’impostos (IVA, IRPF, Societats, etc.).

  • Capacitat per analitzar i interpretar normativa fiscal i trobar solucions eficaces per a cada client.

  • Habilitats de comunicació i tracte amb el client.

  • Capacitat d'organització i treball en equip.

  • Es valorarà el coneixement de programes de gestió fiscal.

Funcions principals:


  • Assessorament fiscal integral a clients individuals i empresarials.

  • Planificació fiscal i optimització de recursos.

  • Preparació i presentació de declaracions tributàries.

  • Resolució de consultes fiscals i comunicació amb l'Administració Tributària.

  • Suport en processos d’auditoria fiscal i inspeccions tributàries.

  • Mantenir-se actualitzat/da en normativa fiscal i garantir el seu correcte compliment.

Oferim:


  • Incorporació a una assessoria de referència a Girona amb un ambient de treball professional i col·laboratiu.

  • Contracte estable i retribució competitiva segons experiència i perfil del candidat/a.

  • Formació contínua per estar al dia amb els canvis legislatius.

  • Horari flexible i possibilitat de conciliació laboral i personal.

Si ets una persona proactiva, amb experiència en l’àmbit fiscal i ganes de créixer professionalment, inscriu-te i uneix-te al nostre equip!




Requisitos mínimos

Què busquem?



  • Professional amb sòlida experiència en el món laboral de la mà d’una assessoria

  • Molt valorable experiència i coneixements en gestió i assessoramen fiscal en empreses de l’administració pública.

  • Formació Superior a nivell de Dret o similar

  • Busquem una persona amb clara orientació al client i al servei, que gaudeixi de l’àrea fiscal i del contacte amb el client i amb capacitat de trobar la millor solució pels nostres clients.

  • Cal que sigui una persona organitzada, ordenada, resolutiva i amb facilitat pel tracte amb les persones.

  • Busquem un/a professional amb inquietud i ganes per estar informat/ada de les novetats en la temàtica laboral.

  • Imprescindible domini del paquet office especialment de l’excel.



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Commonsense RRHH
PROGRAMADOR/A
Commonsense RRHH
Barcelona, Barcelona
Hace 8h
TÈCNIC/A COMUNICACIÓ GABINET MÈDIC (freelance)
Commonsense RRHH
Barcelona, Barcelona
Hace 11h
RESPONSABLE QUALITAT I MEDI AMBIENT
Commonsense RRHH
Girona, Girona
Hace 11h

Empleos similares

ASSESSOR/A FISCAL
Commonsense RRHH
Girona, Girona
Hace 11h
Administrativo/a contable
Adecco
Girona, Girona
24 de diciembre
Comptable senior - Controller
Mystery Project
Girona, Girona
11 de diciembre
INSCRIU-TE a la nostra BORSA de TREBALL i troba feina!
SERVICEJOBS
Girona, Girona
12 de mayo