Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Anunciado el 27 de septiembre
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Descripción del empleo

Des de Commonsense Consultoria de RRHH estem seleccionant UN/A BACKOFFICE COMERCIAL per una reconeguda i consolidada empresa ubicada al Baix Empordà:



En dependència del Responsable de l'Àrea comercial serà responsable de la gestió administrativa i la tramitació derivada de la contractació de personal.


Per desenvolupar aquesta funció amb èxit haurà de relacionar-se amb tot el personal de l'àrea comercial.


    • Obertura de nous clients al programa de gestió.

    • Mantenir actualitzada la BBDD de clients.

    • Entrar comandes al suport informàtic.

    • Realitzar ofertes segons les indicacions dels comercials i enviament posterior al client.

    • Atendre les consultes o trucades dels clients i donar una ràpida resposta.
      Passar tarifes actualitzades als clients.

    • Confirmar i consultar acords dels preus de vendes amb el comercial i entrar-ho al sistema.

    • Ajudar el comercial en la preparació de la documentació a lliurar a les visites.

    • Atendre les trucades dels comercials que es troben fora de loficina.

    • Arxiu de la documentació relativa al departament.

    • Assistència i participació a reunions departamentals.

    • Traducció de documentació tècnica o de qualitat.

    • Assistència a fires internacionals. (Molt puntual)

    • Suport a Màrketing en la preparació dels cursos per a clients.

    • Recepció i gestió de les especificacions de clients.

    • Complir les normatives de qualitat, higiene, medi ambient i prevenció de riscos laborals.

    • Complir la normativa interna.


Què oferim?


  • Ambient de treball jove i dinàmic en una empresa amb valors i amb importants plans de creixement.

  • Formar part d'un entorn dinàmic i amb grans oportunitats per desenvolupar-se i treballar en equips multidisciplinaris

  • Pla de carrera que combinarà la formació i el creixement econòmic

  • Contractació indefinida amb període de prova

Si t'interessa la posició i creus que pots encaixar en l'oferta, inscriu-te!


Et volem conèixer!




Requisitos mínimos

Què busquem?



  • Professional amb formació mínima de FPII d'administració i finances, o comerç i marketing.

  • Imprescindible domini d'eines ofimàtiques i de gestió de BBDD.

  • Busquem una persona amb clara orientació al client i al servei, que gaudeixi de l'àrea comercial.

  • Cal que aporti capacitat de treball, perfeccionisme i capacitat de saber trobar solucions adaptades a les necessitats de cada moment i que garanteixin el compliment legal.

  • Cal que sigui una persona organitzada, ordenada, resolutiva i amb facilitat pel tracte amb les persones.

  • Imprescindible residència a la zona de Torroella de Montgrí o rodalies



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Commonsense RRHH
EXPORT AREA MANAGER
Commonsense RRHH
Sant Hilari Sacalm, Girona
Hace 5d
Mecanic/a de manteniment
Commonsense RRHH
Vilamalla, Girona
Hace 5d
AGENT IMMOBILIARI PLATJA D'ARO
Commonsense RRHH
Castell-Platja d'Aro, Girona
8 de noviembre

Empleos similares

BACKOFFICE COMERCIAL
Commonsense RRHH
Torroella de Montgrí, Girona
27 de septiembre