Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

SOPORTE HELPDESK NIVEL1 INGLÉS C1/ HIBRIDO/ MADRID / INCORPORACIÓN INMEDIATA

Anunciado el Hace 2h
Tipo de jornada
Sin especificar
Tipo de contrato
Otros contratos
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Descripción del empleo
En experis nos encontramos en la búsqueda de un soporte help desk con nivel de inglés C1. Se trabaja a diario en el idioma. Proyecto en hibrido en Madrid, 2 días teletrabajo.

Requisitos

Job Responsibilities:

  • Administer user network security accounts, objects and services via Active Directory and Exchange.
  • Respond to internal support requests via telephone, Service Desk ITSM ticketing system, Chat, email and walk-up
  • Analyzes Service Desk activity and makes recommendations for increased organization efficiency and effectiveness.



Skills & Qualifications:


  • BS/BA in Computer Science or Information Technology (or equivalent) a plus.
  • Minimum of 1-2 years’ experience in Information Technology support arenas.
  • Minimum of 1-2 years’ experience working with Service Desk related support applications and databases, reporting tools, methodology, disaster recovery, change control processes and procedures.
  • Strong technical hands on experience on Windows operating systems (Windows 7/8.1/10) desktops and laptops.  MCDST or MCSE definitely a plus.
  • Strong technical hands on experience on iOS mobile devices utilizing Microsoft InTune and Office 365 products.
  • Strong technical knowledge of Microsoft Office, Office365.
  • Strong hands on Linux/Mac experience a strong plus.
  • Strong technical knowledge of ServiceNow required.  Certified ServiceNow Administrator a plus.
  • PGP Client knowledge a plus
  • Strong knowledge of Service Desk operations, IT best practices, industry trends and customer service.
  • Previous experience working with ITIL based ITSM Service Desk tools.
  • Excellent written and verbal communication skills including reporting.
  • Bilingual in English and French a plus



La entrevista es en inglés. Incorporación inmediata.

 

Experis, somos una compañía especializada en servicios profesionales y gestión de proyectos IT asociados a nuestras 5 prácticas: Soluciones Digitales, Cloud & Infrastructure, Enterprise Applications, Cibersecurity y Digital Workspace



Encuentra tu próxima oportunidad con nosotros. Pasa al siguiente nivel con Experis.




 

Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Experis España
SOPORTE HELPDESK NIVEL1 INGLÉS C1/ HIBRIDO/ MADRID / INCORPORACIÓN INMEDIATA
Experis España
Madrid, Madrid
Hace 2h
Adjunto Director Tienda (H/M/X)
Experis España
Madrid, Madrid
Hace 4h
Director/a Tienda (H/M/X)
Experis España
Madrid, Madrid
Hace 4h

Empleos similares

SOPORTE HELPDESK NIVEL1 INGLÉS C1/ HIBRIDO/ MADRID / INCORPORACIÓN INMEDIATA
Experis España
Madrid, Madrid
Hace 2h
HelpDesk N1. Ingles B2. Sustitución
Adecco
Madrid, Madrid
Hace 9h
Técnico/a Soporte Junior
Grupo Oesia
Madrid, Madrid
Hace 1d
Técnico/a Soporte Informático - Turno de tarde
Grupo Oesia
Madrid, Madrid
Hace 1d
Técnico Soporte N1 -Turno de mañana- Importante compañía. Híbrido
New Tandem ETT
Madrid, Madrid
Hace 1d
Técnico de soporte BAU
Experis España
Madrid, Madrid
Hace 4d