Important Col·legi Professional té la necessitat de cobrir temporalment un lloc de treball de suport administratiu per a realitzar, entre altres les següents funcions:
Organització reunions: convocatòria, preparació de documentació, seguiment d'assistència, preparació sala (teams, refrigeris, etc).
Suport Junta de Govern de l'entitat: Seguiment de les propostes d'acords presentades, preparació d'acords de la Junta i trasllat posterior. Registre dels mateixos.
Suport Assemblea: llistats, votacions, logística, atenció als arquitectes, seguiment de despeses dels assembleistes.
Seguiment de les despeses del departament (Excel)
Tramitació de correspondència.
Enviament correus electrònics: invitacions d'actes, jornades, etc.
Suport general a tasques del departament.
Tipus de relació professional: Contracte laboral
Tipologia de contracte: Temporal Interinitat (suplència)
Durada de contracte: 6 mesos
Núm. Hores setmanals: 39 h.
Horari: Flexible 8h a 17h amb pausa dinar, divendres 8 a 14h
Retribució brut anual: 25.000€
Centre de treball: Barcelona. Possibilitat de teletreball híbrid.
Requisitos mínimos
Categoria professional: Administratiu/va
Formació reglada requerida: Formació Professional Grau Mig/ Superior en Administració i/o Protocol.
Coneixements informàtics: Domini eines col·laboratives Office 365.
Experiència en Protocol
Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Treball en equip i Cooperació, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Planificació i organització, Iniciativa, Orientació a l'assoliment, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat