Des de Talent Room ajudem els nostres clients a trobar el talent adequat per a les seves organitzacions.
Amb més de 15 anys d’experiència en el sector, actualment col·laborem amb una empresa líder en assessorament tècnic que integra les diferents especialitats preventives: Seguretat en el Treball, Higiene Industrial, Ergonomia i Psicosociologia Aplicada, i Medicina del Treball.
Totes elles comparteixen un denominador comú: la salut i el benestar de les persones, i es regeixen pels principis de proximitat, excel·lència i democràcia interna.
Aquesta empresa es troba en la cerca d’un/a Administratiu/va per donar suport al departament de formació, ubicat a Vic.
Principals funcions:
Coordinar la logística dels cursos, incloent la programació, reserva d’aules i materials necessaris.
Gestionar la inscripció dels estudiants als cursos, assegurant una comunicació clara i oportuna.
Mantenir actualitzada la informació sobre els cursos a la plataforma digital i en tots els canals de comunicació.
Atendre consultes i proporcionar informació a estudiants i possibles clients sobre els cursos oferts.
Gestionar les plataformes de comunicació dels cursos, com ara FUNDAE, FLM i FLC.
Col·laborar amb l’equip d’administració en tasques generals, com arxivar documents i atendre trucades telefòniques.
Requisits:
Experiència prèvia en tasques administratives, preferiblement en el sector educatiu o de formació.
Habilitats organitzatives i capacitat per gestionar diverses tasques simultàniament.
Bones habilitats de comunicació i atenció al client.
Capacitat per treballar de forma autònoma i en equip, mostrant iniciativa i proactivitat.
S’ofereix:
Contracte indefinit.
Formació a càrrec de l’empresa.
Possibilitats de creixement professional.
Horari flexible:
Entrada flexible entre les 8.00 i les 8.30 h, fins a les 18.00 h.
2 dies a la setmana (divendres i dimarts o dimecres): jornada intensiva de 8.00 a 15.00 h.
Beneficis socials.
Experiència prèvia en tasques administratives, preferiblement en el sector educatiu o de formació.
Habilitats organitzatives i capacitat per gestionar diverses tasques simultàniament.
Bones habilitats de comunicació i atenció al client.
Capacitat per treballar de forma autònoma i en equip, mostrant iniciativa i proactivitat.