Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Anunciado el Hace 1d
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Ciclo Formativo Grado Medio
Nivel
Empleado/a
Número de vacantes
1
Descripción del empleo
Per destacada central de compres i serveis del Bages, amb més de 300 punts de venda independents a tot l'estat, seleccionem dues persones per incoprorar-se al seu equip d'atenció al client. L'objectiu d'aquesta posició és la de crear una experiència positiva per al client a través d?una atenció telefònica proactiva, eficaç i orientada a resultats, gestionant comandes, incidències, suggeriments i vendes a través de telemàrqueting.

Amb dependència directa de la Coordinadora del departament, les seves funcions seran:
- Atendre consultes telefòniques i fer seguiment proactiu d?incidències, comandes, devolucions, garanties i serveis.
- Processar i gestionar comandes, cancel·lacions i entregues de manera eficient i precisa.
- Informar sobre ofertes, promocions i funcionament de la intranet.
- Traslladar les necessitats, queixes o suggeriments dels associats als departaments corresponents (SAT, logística, màrqueting...).
- Resoldre incidències de manera ràpida i documentada, amb suport de l?equip quan calgui.
- Fidelitzar els clients, millorant la seva experiència i satisfacció amb els productes i serveis.
- Realitzar trucades de telemàrqueting per vendre productes i aconseguir els objectius anuals establerts.
- Col·laborar amb altres departaments per millorar l?eficiència i el vincle amb l?associat.
- Participar en la creació de continguts útils i aportar dades per a la millora contínua del servei.

Es requereix:
- Orientació al client: professional amb una actitud proactiva i vocació de servei, centrat en oferir una atenció de qualitat i generar una experiència positiva per al client.
- Treball en equip: persona habituada a col·laborar en entorns multidisciplinaris, amb una actitud cooperativa i enfocada a l?assoliment d?objectius comuns.
- Bona capacitat de comunicació oral: expressar-se amb claredat, empatia i seguretat. Saber escoltar activament per detectar necessitats.
- Resiliència i tolerància a la frustració: afrontar el rebuig de manera constructiva. Mantenir-se motivat després de trucades sense èxit.
- Orientació a resultats: fixar-se objectius (trucades realitzades, cites concertades, vendes tancades) i treballar per superar-los.
- Proactivitat: prendre la iniciativa per contactar amb potencials clients o proposar noves maneres d?abordar-los.
- Organització i gestió del temps: planificar adequadament la jornada per combinar trucades, seguiments i tancaments.
- Empatia i habilitats interpersonals: adaptar el to i l?estil de conversa a l?interlocutor. Generar confiança en pocs minuts.
- Adaptabilitat: saber ajustar l?enfocament segons el sector, el tipus de client o el canal utilitzat (telèfon, correu electrònic, videotrucada).

S'ofereix:
- Incorporació immediata en empresa líder del seu sector.
- Contracte indefinit a jornada completa (40h) de dilluns a divendres.
- Atractiu paquet salarial de sou fix + variables, amb escalat pautat des d'un inici.
- Possibilitat real de projecció interna cap a posicions comercials o altres.

Requisitos mínimos


Experiència requerida:
Experiència mínima de dos anys en posicions d'atenció al client i/o telemàrqueting.

Formació requerida:
- CFGM o CGFS en Administració i finances o similar.
- Grau en Economia, Vendes, ADE o similar.

Idiomes requerits:
- Català: nadiu i imprescindible per aquesta vacant.
- Espanyol: nadiu.

Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Etalentum
Administratiu/va de Compres (Materials de Construcció i reformes)
Etalentum
Vic, Barcelona
Hace 6h
Técnico/a Administrativo/a
Etalentum
Sin especificar, València
Hace 6h
Jefe de obra (Madrid)
Etalentum
Pozuelo de Alarcón, Madrid
Hace 7h

Empleos similares

Azafato/a con inglés y catalán
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 5h
AZAFATA/O DE ESTANCOS EN BARCELONA 1550€
Momentum Task Force
Barcelona, Barcelona
Hace 5h
Costumer Service Specialist (H/M/X)
Manpower España
Barcelona, Barcelona
Hace 1d
Atenció al client
Etalentum
Sin especificar, Barcelona
Hace 1d
Operador/a de Atención al cliente con discapacidad
Fundacion Adecco
Sant Just Desvern, Barcelona
Hace 1d
CUSTOMER SERVICE EXPERT (m/w/d)
GEVEKOM CUSTOMER SERVICES ESPAÑA
Manresa, Barcelona
Hace 2d