Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Anunciado el Hace 6d
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Ciclo Formativo Grado Medio
Nivel
Empleado/a
Número de vacantes
1
Descripción del empleo
Per destacada central de compres i serveis del Bages, amb més de 300 punts de venda independents a tot l'estat, seleccionem dues persones per incoprorar-se al seu equip d'atenció al client. L'objectiu d'aquesta posició és la de crear una experiència positiva per al client a través d?una atenció telefònica proactiva, eficaç i orientada a resultats, gestionant comandes, incidències, suggeriments i vendes a través de telemàrqueting.

Amb dependència directa de la Coordinadora del departament, les seves funcions seran:
- Atendre consultes telefòniques i fer seguiment proactiu d?incidències, comandes, devolucions, garanties i serveis.
- Processar i gestionar comandes, cancel·lacions i entregues de manera eficient i precisa.
- Informar sobre ofertes, promocions i funcionament de la intranet.
- Traslladar les necessitats, queixes o suggeriments dels associats als departaments corresponents (SAT, logística, màrqueting...).
- Resoldre incidències de manera ràpida i documentada, amb suport de l?equip quan calgui.
- Fidelitzar els clients, millorant la seva experiència i satisfacció amb els productes i serveis.
- Realitzar trucades de telemàrqueting per vendre productes i aconseguir els objectius anuals establerts.
- Col·laborar amb altres departaments per millorar l?eficiència i el vincle amb l?associat.
- Participar en la creació de continguts útils i aportar dades per a la millora contínua del servei.

Es requereix:
- Orientació al client: professional amb una actitud proactiva i vocació de servei, centrat en oferir una atenció de qualitat i generar una experiència positiva per al client.
- Treball en equip: persona habituada a col·laborar en entorns multidisciplinaris, amb una actitud cooperativa i enfocada a l?assoliment d?objectius comuns.
- Bona capacitat de comunicació oral: expressar-se amb claredat, empatia i seguretat. Saber escoltar activament per detectar necessitats.
- Resiliència i tolerància a la frustració: afrontar el rebuig de manera constructiva. Mantenir-se motivat després de trucades sense èxit.
- Orientació a resultats: fixar-se objectius (trucades realitzades, cites concertades, vendes tancades) i treballar per superar-los.
- Proactivitat: prendre la iniciativa per contactar amb potencials clients o proposar noves maneres d?abordar-los.
- Organització i gestió del temps: planificar adequadament la jornada per combinar trucades, seguiments i tancaments.
- Empatia i habilitats interpersonals: adaptar el to i l?estil de conversa a l?interlocutor. Generar confiança en pocs minuts.
- Adaptabilitat: saber ajustar l?enfocament segons el sector, el tipus de client o el canal utilitzat (telèfon, correu electrònic, videotrucada).

S'ofereix:
- Incorporació immediata en empresa líder del seu sector.
- Contracte indefinit a jornada completa (40h) de dilluns a divendres.
- Atractiu paquet salarial de sou fix + variables, amb escalat pautat des d'un inici.
- Possibilitat real de projecció interna cap a posicions comercials o altres.

Requisitos mínimos


Experiència requerida:
Experiència mínima de dos anys en posicions d'atenció al client i/o telemàrqueting.

Formació requerida:
- CFGM o CGFS en Administració i finances o similar.
- Grau en Economia, Vendes, ADE o similar.

Idiomes requerits:
- Català: nadiu i imprescindible per aquesta vacant.
- Espanyol: nadiu.

Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Etalentum
Técnico Contable Fiscal
Etalentum
Sin especificar, Barcelona
Hace 11h
Head of Operations and Grouth (Houston)
Etalentum
Sin especificar, Sin especificar
Hace 11h
Customer Service
Etalentum
Sin especificar, Barcelona
Hace 12h

Empleos similares

Customer Service
Etalentum
Sin especificar, Barcelona
Hace 12h
Duty Manager - Eurostars Grand Marina
Grupo Hotusa
Barcelona, Barcelona
Hace 12h
Atención cliente Dpto. cobros Barcelona
Adecco
l'Hospitalet de Llobregat, Barcelona
Hace 12h
Teleoperador/a Atención al cliente para mobiliaria
Adecco
l'Hospitalet de Llobregat, Barcelona
Hace 12h
CUSTOMER SERVICE
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 12h
Administrativo/a Back Office- Atención al cliente
Etalentum
Sin especificar, Barcelona
Hace 1d