Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Anunciado el Hace 2d
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Ciclo Formativo Grado Medio
Nivel
Empleado/a
Número de vacantes
1
Descripción del empleo
Per destacada central de compres i serveis del Bages, amb més de 300 punts de venda independents a tot l'estat, seleccionem dues persones per incoprorar-se al seu equip d'atenció al client. L'objectiu d'aquesta posició és la de crear una experiència positiva per al client a través d?una atenció telefònica proactiva, eficaç i orientada a resultats, gestionant comandes, incidències, suggeriments i vendes a través de telemàrqueting.

Amb dependència directa de la Coordinadora del departament, les seves funcions seran:
- Atendre consultes telefòniques i fer seguiment proactiu d?incidències, comandes, devolucions, garanties i serveis.
- Processar i gestionar comandes, cancel·lacions i entregues de manera eficient i precisa.
- Informar sobre ofertes, promocions i funcionament de la intranet.
- Traslladar les necessitats, queixes o suggeriments dels associats als departaments corresponents (SAT, logística, màrqueting...).
- Resoldre incidències de manera ràpida i documentada, amb suport de l?equip quan calgui.
- Fidelitzar els clients, millorant la seva experiència i satisfacció amb els productes i serveis.
- Realitzar trucades de telemàrqueting per vendre productes i aconseguir els objectius anuals establerts.
- Col·laborar amb altres departaments per millorar l?eficiència i el vincle amb l?associat.
- Participar en la creació de continguts útils i aportar dades per a la millora contínua del servei.

Es requereix:
- Orientació al client: professional amb una actitud proactiva i vocació de servei, centrat en oferir una atenció de qualitat i generar una experiència positiva per al client.
- Treball en equip: persona habituada a col·laborar en entorns multidisciplinaris, amb una actitud cooperativa i enfocada a l?assoliment d?objectius comuns.
- Bona capacitat de comunicació oral: expressar-se amb claredat, empatia i seguretat. Saber escoltar activament per detectar necessitats.
- Resiliència i tolerància a la frustració: afrontar el rebuig de manera constructiva. Mantenir-se motivat després de trucades sense èxit.
- Orientació a resultats: fixar-se objectius (trucades realitzades, cites concertades, vendes tancades) i treballar per superar-los.
- Proactivitat: prendre la iniciativa per contactar amb potencials clients o proposar noves maneres d?abordar-los.
- Organització i gestió del temps: planificar adequadament la jornada per combinar trucades, seguiments i tancaments.
- Empatia i habilitats interpersonals: adaptar el to i l?estil de conversa a l?interlocutor. Generar confiança en pocs minuts.
- Adaptabilitat: saber ajustar l?enfocament segons el sector, el tipus de client o el canal utilitzat (telèfon, correu electrònic, videotrucada).

S'ofereix:
- Incorporació immediata en empresa líder del seu sector.
- Contracte indefinit a jornada completa (40h) de dilluns a divendres.
- Atractiu paquet salarial de sou fix + variables, amb escalat pautat des d'un inici.
- Possibilitat real de projecció interna cap a posicions comercials o altres.

Requisitos mínimos


Experiència requerida:
Experiència mínima de dos anys en posicions d'atenció al client i/o telemàrqueting.

Formació requerida:
- CFGM o CGFS en Administració i finances o similar.
- Grau en Economia, Vendes, ADE o similar.

Idiomes requerits:
- Català: nadiu i imprescindible per aquesta vacant.
- Espanyol: nadiu.

Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Etalentum
Asesor/a Comercial de Maquinaria
Etalentum
Sin especificar, Navarra
Hace 12h
Consultor/a de Selecció de Personal
Etalentum
Sin especificar, Girona
Hace 15h
Encargado de Producción/Responsable línea Alimentación
Etalentum
Sin especificar, Navarra
Hace 18h

Empleos similares

At. al Cliente ¿Quieres Reescribir tu carrera?
Adecco
Granollers, Barcelona
Hace 18h
Atención al cliente en Les Franqueses
Adecco
Franqueses del Vallès (Les), Barcelona
Hace 18h
Atención al cliente
Adecco
Sant Celoni, Barcelona
Hace 18h
Customer Care. Departamento de Atención al Cliente
Adecco
Cornellà de Llobregat, Barcelona
Hace 18h
Kundenberater (m/w/d) und Sprachtalent gesucht - Deutsch & Französisch
GEVEKOM CUSTOMER SERVICES ESPAÑA
Manresa, Barcelona
Hace 1d
Kundenberater (m/w/d) und Sprachtalent gesucht - Deutsch & Französisch
GEVEKOM CUSTOMER SERVICES ESPAÑA
Barcelona, Barcelona
Hace 1d