Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Customer Service / Calidad con Alemán - Modalidad Híbrida

Anunciado el Hace 1d
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Descripción del empleo

Empresa industrial francesa fundada el 1865, especialitzada en el disseny i fabricació de solucions de fixació i muntatge per a diversos sectors com l'automoció, la indústria, l'energia fotovoltaica, l'agricultura i la salut, amb presència en 25 països i 29 plantes de producció que ofereix solucions innovadores que abasten des de sistemes de fixació sense eines fins a connectors ràpids per a sistemes de fluids en el sector automoció esta buscant una persona per incorporar-se al departament de qualitat com a Tècnic/a de Qualitat i Atenció al Client, amb un clar enfocament a la gestió documental i de reclamacions en l’àmbit industrial.


Es una posició estable que es desenvolupara en modalidad híbrida des de les oficines de Sallent. 3 dies presencial, 2 homeoffice.


- Funcions principals:



  • Atenció i seguiment de reclamacions de qualitat per part dels clients (producte i logística).




  • Coordinació amb plantes de producció per assegurar el compliment dels requisits de qualitat.




  • Gestió i tramesa de documentació tècnica.




  • Revisió de contractes i requisits de qualitat dels clients.




  • Suport a processos de millora contínua i elaboració d’informes de seguiment (KPIs).



- Perfil professional:



  • Formació en Administració.




  • Experiència de 2 a 3 anys en qualitat i/o atenció al client en entorns industrials, preferentment del sector automoció.




  • Coneixements en processos de qualitat.




  • Domini del paquet Office; valorable experiència amb SAP.




  • Nivell alt d’alemany i

Requisitos mínimos

Actitud molt positiva, amb ganes de treballar i d’aprendre.
Capacitat per treballar sota pressió i amb sentit d’urgència per complir amb els terminis interns i externs.
Experiencia 2-3 anys en departaments de resolució d'incidencies, tracte amb clients, departaments de qualitat, preferiblement sector industrial.
Domini de l’alemany i l’anglès (oral i escrit) — imprescindible.




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en THE TALENT ROOM
Técnico/a Senior PRL (Modalidad Híbrida)
THE TALENT ROOM
Manresa, Barcelona
Hace 1d
Administrativo/a Comercial con Alemán - Híbrido
THE TALENT ROOM
Manresa, Barcelona
Hace 1d
Customer Service / Calidad con Alemán - Modalidad Híbrida
THE TALENT ROOM
Manresa, Barcelona
Hace 1d

Empleos similares

Customer Service / Calidad con Alemán - Modalidad Híbrida
THE TALENT ROOM
Manresa, Barcelona
Hace 1d
CUSTOMER SERVICE EXPERT (m/w/d)
GEVEKOM CUSTOMER SERVICES ESPAÑA
Manresa, Barcelona
Hace 1d
Teleoperadores para (en Alemán - Francés)
GEVEKOM CUSTOMER SERVICES ESPAÑA
Manresa, Barcelona
Hace 5d
Kundenberater (m/w/d) und Sprachtalent gesucht - Deutsch & Französisch
GEVEKOM CUSTOMER SERVICES ESPAÑA
Manresa, Barcelona
14 de mayo
CUSTOMER SERVICE EXPERT (m/w/d) gesucht!
GEVEKOM CUSTOMER SERVICES ESPAÑA
Manresa, Barcelona
13 de mayo