Empresa industrial francesa fundada el 1865, especialitzada en el disseny i fabricació de solucions de fixació i muntatge per a diversos sectors com l'automoció, la indústria, l'energia fotovoltaica, l'agricultura i la salut, amb presència en 25 països i 29 plantes de producció que ofereix solucions innovadores que abasten des de sistemes de fixació sense eines fins a connectors ràpids per a sistemes de fluids en el sector automoció esta buscant una persona per incorporar-se al departament de qualitat com a Tècnic/a de Qualitat i Atenció al Client, amb un clar enfocament a la gestió documental i de reclamacions en l’àmbit industrial.
Es una posició estable que es desenvolupara en modalidad híbrida des de les oficines de Sallent. 3 dies presencial, 2 homeoffice.
- Funcions principals:
Atenció i seguiment de reclamacions de qualitat per part dels clients (producte i logística).
Coordinació amb plantes de producció per assegurar el compliment dels requisits de qualitat.
Gestió i tramesa de documentació tècnica.
Revisió de contractes i requisits de qualitat dels clients.
Suport a processos de millora contínua i elaboració d’informes de seguiment (KPIs).
- Perfil professional:
Formació en Administració.
Experiència de 2 a 3 anys en qualitat i/o atenció al client en entorns industrials, preferentment del sector automoció.
Coneixements en processos de qualitat.
Domini del paquet Office; valorable experiència amb SAP.
Nivell alt d’alemany i
• Actitud molt positiva, amb ganes de treballar i d’aprendre.
• Capacitat per treballar sota pressió i amb sentit d’urgència per complir amb els terminis interns i externs.
Experiencia 2-3 anys en departaments de resolució d'incidencies, tracte amb clients, departaments de qualitat, preferiblement sector industrial.
• Domini de l’alemany i l’anglès (oral i escrit) — imprescindible.