Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Administrativo/a Comercial con Alemán - Híbrido

Anunciado el Hace 2d
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Descripción del empleo

Empresa industrial francesa fundada el 1865, especialitzada en el disseny i fabricació de solucions de fixació i muntatge per a diversos sectors com l'automoció, la indústria, l'energia fotovoltaica, l'agricultura i la salut, amb presència en 25 països i 29 plantes de producció que ofereix solucions innovadores que abasten des de sistemes de fixació sense eines fins a connectors ràpids per a sistemes de fluids en el sector automoció esta buscant una persona per incorporar-se al departament comercial un Sales Support, mes orientat a la part administrativa del departament.


El candidat/a donarà suport al nostre equip de vendes a nivell europeu. Aquesta posició és clau per garantir l’eficiència operativa i una comunicació fluïda amb els nostres clients i distribuïdors.


Funcions principals:



  • Suport administratiu diari a l’equip comercial europeu.




  • Preparació d’ofertes i coordinació de l’enviament de mostres.




  • Gestió de consultes de clients i coordinació amb diferents departaments interns.




  • Coordinació de projectes interns i de millora de processos.




  • Manteniment de dades de clients a CRM i ERP.




  • Consolidació i anàlisi d’informes comercials i mètriques de rendiment.




  • Proposta i implementació de millores operatives.



Perfil i requisits:



  • Grau o CFGS en Administració / ADE/ vendes




  • Experiència prèvia en suport a vendes, atenció al client, o rols administratius en entorns industrials.




  • Coneixements avançats de Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Outlook); es valora experiència amb CRM i ERP.




Requisitos mínimos

Actitud molt positiva, amb ganes de treballar i d’aprendre.
Capacitat per treballar sota pressió i amb sentit d’urgència per complir amb els terminis interns i externs.
Experiencia 2-3 anys en departaments de resolució d'incidencies, tracte amb clients, departaments de qualitat, preferiblement sector industrial.
Domini de l’alemany i l’anglès (oral i escrit) — imprescindible.




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en THE TALENT ROOM
Técnico/a Senior PRL (Modalidad Híbrida)
THE TALENT ROOM
Manresa, Barcelona
Hace 1d
Administrativo/a Comercial con Alemán - Híbrido
THE TALENT ROOM
Manresa, Barcelona
Hace 2d
Customer Service / Calidad con Alemán - Modalidad Híbrida
THE TALENT ROOM
Manresa, Barcelona
Hace 2d

Empleos similares

Administrativo/a de expediciones
Adecco
Manresa, Barcelona
Hace 15m
Administrativo/a Logístico/a con INGLÉS
Adecco
Manresa, Barcelona
Hace 15m
Oficial administratiu/va. Departament RRHH.
Althaia Xarxa Assistencial Universitària de Manresa
Manresa, Barcelona
Hace 1d
Administrativo/a Comercial con Alemán - Híbrido
THE TALENT ROOM
Manresa, Barcelona
Hace 2d
PERSONAL ADMINISTRACIÓN COMPRAS
PROMAN Spain
Manresa, Barcelona
Hace 2d
ADMINISTRATIU - COMPTABLE
Marlex
Manresa, Barcelona
24 de abril