Tipo de jornada
Parcial - Indiferente
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
10.500€ - 11.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Sin especificar
Descripción del empleo
Estem buscant un/a Recepcionista a mitja jornada, per a un col·legi professional amb oficina al centre de Vic (Barcelona).
QUÈ S'OFEREIX?
* Contracte indefinit a mitja jornada (20 h/setmana).
* Horari: Dilluns, dimarts i divendres al matí (de 9 a 14 h). Dimecres i dijous a la tarda (de 16 a 19 h).
*
Flexibilitat horària per adaptar l'hora d'entrada i sortida.
* Sou de 10.680 euros bruts anuals per les 20 hores setmanals.
* Estabilitat laboral
QUINES FUNCIONS REALITZARÀS?
* Atenció presencial a col·legiats/des i a la ciutadania.
* Gestió de trucades telefòniques i correus electrònics.
* Coordinació de cites i derivació de sol·licituds a les persones responsables.
* Col·laboració en l'organització d'esdeveniments, jornades i formacions jurídiques.
* Tasques administratives bàsiques: gestió de correspondència, paqueteria i compres de subministraments d'oficina.
Requisitos mínimos
* Experiència prèvia com a recepcionista, administrativa o en atenció al públic.
* Nivell alt de català parlat i escrit.
REQUISITS VALORABLES
* Formación profesional en administración, secretariado o similar.
* Experiencia previa en entornos jurídicos o institucionales.
Conocimientos necesarios
atención telefónica
Inscribirme a esta ofertaMás empleos en AVANSEL SELECCIÓN
Operador Telehandler - Obra Parque Solar - Teruel
Administrativo/a Contable - Inglés
Palma de Mallorca, Illes Balears
Operations Manager - Despacho de abogados - Inglés
Palma de Mallorca, Illes Balears