Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Tècnic de Màrqueting Digital (h/m)

Anunciado el Hace 3h
Tipo de jornada
Sin especificar
Tipo de contrato
Sin especificar
Salario
32.000€ - 35.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Descripción del empleo
  • Indispensable bon nivell de català
  • Oficines ubicades e Barcelona ciutat

Important Institució de Barcelona es troba es cerca d'un perfil especialitzat en Màrqueting Digital amb un mínim de 4 anys d'experiència.





  • Desenvolupar estratègies de màrqueting digital alineades amb els objectius globals de l'estratègia de comunicació de la Institució.

  • Implementar accions per optimitzar el posicionament en els motors de cerca (SEO), així com per millorar l'experiència d'usuari en entorn digitals.

  • Gestionar campanyes de màrqueting digital, especialment en canals com Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads, entre d'altres.

  • Anàlisi de dades i mètriques per tal d'analitzar els funnels de conversió i contribuir a millorar les transaccions i fidelitzacions.

  • Creació d'audiències i gestió de píxels de seguiment.

  • Gestió del CRM per tal d'identificar públics potencials.




  • Horari flex.ible

  • Oficines ubicades a Barcelona de forma cèntrica

  • Política de teletreball de 2 dies/setmana




Requisitos mínimos

  • Grau en Màrqueting o Publicitat.

  • Català, castellà, anglès.

  • Especialització en màrqueting digital, analítica web o estratègies de creixement online.

  • Experiència mínima de 5 anys en rols de Paid Media Specialist, gestionant projectes, planificació, implementació i execució de plans de màrqueting.

  • Coneixement avançat en tècniques d'inbound màrqueting (SEO, SEM, Google Ads, Meta Ads, i estratègies de contingut).

  • Domini d'eines com Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, SEMrush, HubSpot, WordPress, gestió de CRM i plataformes publicitàries com Google Ads, Meta ads i LinkedIn Ads.



  • Anàlisi de la competència i estudis de mercat.

  • Coneixement en planificació i gestió de campanyes de performance




Habilitats i competències


  • Pensament estratègic i analític: Capacitat per interpretar dades i prendre decisions basades en mètriques.

  • Creativitat i innovació: Generació d'idees originals per captar i fidelitzar clients.

  • Habilitats de comunicació: Capacitat per transmetre missatges clars i persuasius.

  • Gestió del temps i organització: Capacitat per gestionar diversos projectes simultàniament.

  • Adaptabilitat i aprenentatge continu: Seguiment de les últimes tendències del màrqueting digital.

  • Orientació a resultats i millora contínua.




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Michael Page
Tècnic de Màrqueting Digital (h/m)
Michael Page
Barcelona, Barcelona
Hace 3h
Tècnic de Comunicació (h/m)
Michael Page
Barcelona, Barcelona
Hace 3h
Comercial Zona Levante
Michael Page
Valencia, València
Hace 3h

Empleos similares

Tècnic de Màrqueting Digital (h/m)
Michael Page
Barcelona, Barcelona
Hace 3h
Tècnic de Comunicació (h/m)
Michael Page
Barcelona, Barcelona
Hace 3h
Social Media and Content Creator
Michael Page
Barcelona, Barcelona
Hace 3h
Digital Sales Executive (Espacios publicitarios Web)
Michael Page
Barcelona, Barcelona
Hace 3h
Marketing Manager FMCG (Comarca del Bages)
Michael Page
Barcelona, Barcelona
Hace 3h
Responsable de Grandes Cuentas- Sector Ecommerce.
Start People
Barcelona, Barcelona
Hace 17h