Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Anunciado el 14 de abril
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
2
Descripción del empleo

Intress cerca un/a Tècnic/a de Comptabilitat per a incorporar-se al Departament de Finances de l'entitat, seria per estar a la nostra Seu de Barcelona.



La persona seleccionada haurà de realitzar tasques de l'àrea de comptabilitat, fent gestió i comptabilitat dels serveis que gestionem amb la finalitat d'assegurar que les dades queden registrats i facilitar el coneixement de la situació econòmica de l'entitat.



Què faràs?


  • Comptabilitat de factures rebudes i control del circuit de proveïdors.

  • Comptabilitat analítica de costos.

  • Conciliació bancària i caixa auxiliar.

  • Facturació dels diferents clients de l'entitat i dels serveis.

  • Realitzar la comptabilitat dels serveis, emetre factures als clients i conciliar tancaments bancaris amb l'objectiu d'assegurar que es disposi de totes les dades necessàries per al seu posterior anàlisi i presentació.


Què oferim?


  • Incorporació: immediata, t'estem esperant!

  • Contracte: indefinit, és una posició estable, volem que t'hi quedis!

  • Jornada: 38,5h setmanals.

  • Horari: De dilluns a divendres de 08.00 -15.00 i dos tardes (a escollir) de 08.00-17.30h

  • 1 dia de teletreball.

  • Projecció dins de l'entitat, volem que la persona que incorpori pugui adquirir més coneixement i creixi amb nosaltres.

  • Formació continuada per tenir coneixement de l'àmbit social o bé d'altres especialitats relacionades amb la posició.

  • Retribució: 1.824,39€ bruts mensuals (x 14 pagues 25.541,52€ bruts anuals).

  • Formaràs part d'una entitat dedicada a l'àmbit social, on creiem en la integració de les persones que es troben en situació de vulnerabilitat social.



Requisitos mínimos

Què esperem de tu?


Formació acadèmica necessària:


  • Graus relacionats amb la Gestió Administrativa/Comptabilitat o titulacions relacionades.

Experiència professional necessària:


  • Experiència de 2 anys realitzant funcions i tasques similars.

Coneixements necessaris:


  • Normativa comptable actual.

  • Coneixements de comptabilitat analítica i per centres de cost.

  • Excel i taules dinàmiques.

Altres aspectes a valorar:


  • Microsoft Dynamics 365/Finance and Operation.

  • Capacitat analítica, proactivitat i organització.

  • Experiència en la gestió de diferents serveis/clients.

  • Valorem molt l'actitut positiva, les ganes de treballar i de generar un bon clima de feina a Intress!

Si és la oferta que estaves esperant, no ho pensis més, aquesta és la teva oportunitat! Uneix-te a l'equip!



Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l'III Pla d'Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Intress
Psicòleg-a CREI La Roureda (Lleida)
Intress
Lleida, Lleida
Hace 1d
Corretorns SPAAI Joves Migrats VILANOVA DE MEIÀ (Lleida)
Intress
Vilanova de Meià, Lleida
30 de abril
Suplència Educador/a Social SPAAI Joves Migrats VILANOVA DE MEIÀ (Lleida)
Intress
Vilanova de Meià, Lleida
30 de abril

Empleos similares

Técnico/a administrativo/a facturación
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 11h
Administrativo/a Contable
Etalentum
Barcelona, Barcelona
Hace 11h
Administrador de Fincas
Etalentum
Barcelona, Barcelona
Hace 3d
Administrativo/Contable con inglés -Incorporación Inmediata BCN
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
1 de mayo
ADMINISTRATIVO/A INDEFINIDO BARCELONA
Adecco
Barcelona, Barcelona
30 de abril
Administrativo/a Financiero Junior
PROMAN Spain
Barcelona, Barcelona
29 de abril