Tipo de contrato
Otros contratos
Salario
900€ - 1.200€ bruto/mes
Estudios mínimos
Bachillerato
Descripción del empleo
Tens experiència en atenció al client i domini bilingüe de castellà i català? Tagradaria créixer en un entorn dinàmic i innovador dins del sector financer? Aquesta és la teva oportunitat!
Busquem persones apassionades per ajudar, amb habilitats comunicatives i orientació a resultats, per incorporar-se a un dels principals operadors de Contact Center.
Funcions principals
- Atenció inbound multicanal (telèfon, email, xat, xarxes socials, app).
- Gestió de consultes i tràmits: targetes, dades personals, assegurances, accés a lapp, etc.
- Venda creuada de productes financers (assegurances, ampliació de límit, fraccionament de compres).
- Retenció de productes i suport a comerços amb finançament.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos mínimos
Imprescindible: Nivell bilingüe de castellà i català.
Educació secundària finalitzada (batxillerat o equivalent).
Mínim 6 mesos dexperiència en call center (preferentment en sector financer).
Excel·lents habilitats comunicatives i digitals.
Bon domini informàtic i mecanografia àgil.
Orientació comercial i capacitat de persuasió.
Valorable: Coneixements de productes financers i certificat de mediador/a dassegurances.
Inscribirme a esta oferta