Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Un/a administratiu/va per a recepció i tasques de secretariat (baixa maternal)

Anunciado el 28 de octubre
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Otros contratos
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Descripción del empleo

En la Fundació Sant de Deú precisem incorporar, per a cobrir una baixa maternal, un perfil administratiu per a portar a terme les funcions pròpies de recepció i secretariat.



Les funcions principals de la posició son:



  • Atenció presencial i telefònica donant suport i gestionant les demandes administratives del personal de la Fundació i de les visites externes que puguin haver per la Direcció i recolzament com a secretaria de direcció.

  • Secretària de Direcció: Gestionar l'agenda del Director General i realitzar les presentacions.


  • Tramitar i gestionar les inscripcions y reemborsaments dels investigadors a congressos, seminaris, cursos, xerrades (online o presencials – nacionals o internacionals), pagar les tarifes corresponents, gestionar la liquidació i la justificació de les despeses. Contactar amb els organitzadors i/o hotels per tramitar les modificacions necessàries.




  • Gestionar les compres amb els proveidor i tramitar el pagament, la justificació i la liquidació de despeses amb IP’s i gestors.




  • Gestionar amb l‘agència de viatges els itineraris dels investigadors i justificar els viatges amb IP’s i gestors.



  • Continuar el circuit de signatures del Director i control excel de les mateixes.

  • Gestió de l’acta mensual del Comitè Directiu

  • Suport en les tasques pròpies de recepció i cobertura de la mateixa en cas de necessitat.



Requisitos mínimos
  • CFGS Administració i Finances

  • Experiència mínima de 1 ans fent tasques administratives i de recepció (atenció a visites, clients...)

  • Idiomes: Castellà, Català i Anglès

  • Programes informàtics: Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), Outlook

  • Altres: Fundanet, Accés a recursos de xarxa, navegador...etc.

  • Es valorarà formació/experiència en Atenció al client


Qué oferim:


  • Contracte temporal per substitució de baixa maternal.

  • Jornada completa (37,5h setmanals de dilluns a divendres).

  • Pla de formació anual.

  • Ubicació a Esplugues de Llobregat.

  • Condicions econòmiques segons perfils i coneixements aportats.



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Fundació per a la Recerca Sant Joan de Déu
Project Manager Proyectos Europeos: formación, capacitación y diversidad/inclusión de pacientes vulnerables en ensayos clínicos
Fundació per a la Recerca Sant Joan de Déu
Esplugues de Llobregat, Barcelona
Hace 1d
Un/a administratiu/va (baixa maternal)
Fundació per a la Recerca Sant Joan de Déu
Esplugues de Llobregat, Barcelona
Hace 1d
Un/a administratiu/va per a recepció i tasques de secretariat (baixa maternal)
Fundació per a la Recerca Sant Joan de Déu
Esplugues de Llobregat, Barcelona
28 de octubre

Empleos similares

Un/a administratiu/va (baixa maternal)
Fundació per a la Recerca Sant Joan de Déu
Esplugues de Llobregat, Barcelona
Hace 1d
Administrativo/a de recepción
Fundacion Adecco
Esplugues de Llobregat, Barcelona
Hace 6d
Un/a administratiu/va per a recepció i tasques de secretariat (baixa maternal)
Fundació per a la Recerca Sant Joan de Déu
Esplugues de Llobregat, Barcelona
28 de octubre
41462 - Administrativo/a de Seguros
Barcelona Activa
Esplugues de Llobregat, Barcelona
17 de octubre
Administrativo/a Compras con SAP
Adecco
Esplugues de Llobregat, Barcelona
15 de octubre