Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Una persona Administrativa – Departament de RRHH (Area Nòmines) – Sorli

Sorli
Granollers, Barcelona
Anunciado el 23 de julio
Tipo de jornada
Sin especificar
Tipo de contrato
Otros contratos
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Descripción del empleo

Forma part de Sorli! Busquem una persona administrativa per al Departament de Talent Humà


A Sorli, som una empresa catalana amb arrels sòlides, compromesa amb les persones i el territori. Des del nostre Departament de Talent Humà, treballem cada dia per tenir cura del nostre equip i fer créixer una cultura basada en el respecte, la proximitat i el desenvolupament professional.


Ara volem incorporar una persona administrativa que ens ajudi a continuar creixent. Si ets organitzada, empàtica i et motiva contribuir al benestar dels equips, t’estem buscant!


Les teves responsabilitats seran:


Donar suport administratiu a l’àrea de nòmines i gestió de personal:



  • Gestió del FIE




  • Revisió de baixes de llarga durada




  • Mantenir actualitzades les dades i expedients del personal




  • Tramitació de denegacions d’IP (alta a la Seguretat Social, revisió mèdica, etc.)




  • Gestió i pagament de bestretes




  • Gestió d’embargaments




  • Tramitació de finiquitos




  • Gestió amb la mútua




  • Gestió del Sistema RED




  • Suport a la confecció de nòmines




  • Altres tasques pròpies del departament



Què necessitem de tu?



  • Formació en Administració, Recursos Humans o àrees relacionades (CFGM/CFGS o similar)




  • Experiència prèvia en gestió administrativa (es valorarà experiència en RRHH)




  • Bon domini d’eines informàtiques, especialment Excel i eines de gestió




  • Català i castellà fluids, tant oralment com per escrit




  • Persona organitzada, resolutiva i amb bona capacitat de comunicació




  • Ganes d’aprendre i treballar en equip



Què t’oferim?



  • Contracte indefinit a jornada completa




  • Incorporació a una empresa arrelada, en creixement i en constant evolució




  • Equip proper i entorn de treball acollidor i col·laboratiu




  • Possibilitat de teletreball




  • Flexibilitat horària



Si et reconeixes en aquesta descripció i vols formar part d’un projecte compromès amb les persones, t’esperem a Sorli!




Requisitos mínimos

Requisits mínims:
Formació en Administració, Recursos Humans o àrees relacionades (CFGM, CFGS o estudis equivalents).


Experiència prèvia en tasques administratives (es valorarà experiència en l'àrea de Recursos Humans).


Domini d'eines informàtiques, especialment Excel i programes de gestió.


Bon nivell de català i castellà, tant oral com escrit.


Persona organitzada, resolutiva i amb bona capacitat de comunicació.


Motivació per aprendre i treballar en equip




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Sorli
Personal Supermercat ALELLA
Sorli
Alella, Barcelona
Hace 3d
Preparador/a de comandas (turno noche)-GRANOLLERS
Sorli
Granollers, Barcelona
Hace 3d
FORMA’T I TREBALLA A CARNISSERIA O PEIXATERIA AMB SORLI!
Sorli
Barcelona, Barcelona
31 de julio

Empleos similares

Administrativo/a comercial
IMAN GLOBAL CONSULTING
Granollers, Barcelona
Hace 2d
Una persona Administrativa – Departament de RRHH (Area Nòmines) – Sorli
Sorli
Granollers, Barcelona
23 de julio
Administrativo/a comercial con francés
IMAN TEMPORING
Granollers, Barcelona
20 de junio
AUXILIAR ADMINISTRATIVO/A - COMPRAS.
IMAN TEMPORING
Granollers, Barcelona
10 de junio
ADMINISTRATIVO/A POLIVALENTE (PRL)
Marlex
Granollers, Barcelona
5 de septiembre
ADMINISTRATIVO/A CONTABLE
Marlex
Granollers, Barcelona
25 de marzo