Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Administratiu /a per atenció al client i control d'articles (amb idiomes)

Anunciado el Hace 22h
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Descripción del empleo

El nostre cilent, empresa confidencial del centre de Girona, necessita reforçar el seu gran equip de gestió interna, amb una figura multidisciplinar que hauría de desenvolupar principalment les següents funcions:


  • Atenció al client que demana la reparació o substitució d'articles o asistència tècnica

  • Aquesta atenció no és presencial; es omnicanal i pot ser via telefònica, mail, chat, ...

  • Gestió de lal sol·licitut amb el departament corresponent: taller, servei tècnic, vendes, ...

  • Control i registre de l'enviament i rebuda d'articles, gestió dels enviaments, control de les empreses que executen els enviaments d'articles, coordinar inventari, registre informàtic absolut de tots els moviments, seguiment d'enviaments, ...

  • Vetllar perquè l'experiència del client en tot el transcurs de la interacció sigui perfecte i amb una sensació total de qualitat.

  • Interacció amb diferents departaments de la empresa: màrketing, logística, vendes, taller, ...

OFERIM:


  • Incorporació immediata, indefinida i totalment estable en companyia de primer nivell del centre de GIRONA.

  • Gran ambient de treball, gran equip de companys, feina colaborativa, ...

  • Amplis beneficis socials, menjador, gimnàs, formació en idiomes, assegurança mèdica, xec guarderia, ...

  • 40 hores setmanals de dilluns a dissabte: de dilluns a divendres de 10:30 A 18:00H i el dissabtes de 09:30h a 14:30h

  • Salari en funció d'experiència i valors aportats.




Requisitos mínimos
  • Formació valorable en temes d'administració o similar

  • Idiomes: català i castellà imprescindible. Tercer idioma també imprescindible: valorem molt francès i anglès.

  • Gran capacitat per la interacció amb persones, ja siguin clients, companys, proveïdors, ...

  • Altíssima capacitat d'organització, control, ordre, rigor. Mercadería de gran valor econòmic.

  • Gust pel luxe i pel tracte al client de luxe.

  • Habilitat en l'ús d'eines informàtiques (excel, etc...)

  • Valorable, coneixença del sistema d'enviament de paqueteria, si pot ser, d'alt valor.

  • Experiència en funcions d'atenció al client omnicanal: presencial, chat, mail, telèfon, ...



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Mystery Project
KAM especialista en empresas de ecommerce
Mystery Project
Madrid, Madrid
Hace 11h
KAM especialista en empresas de ecommerce
Mystery Project
Barcelona, Barcelona
Hace 12h
Administratiu/va amb anglès i francès
Mystery Project
Banyoles, Girona
Hace 18h

Empleos similares

Administrativo/va
Adecco
Girona, Girona
Hace 21h
Administratiu /a per atenció al client i control d'articles (amb idiomes)
Mystery Project
Girona, Girona
Hace 22h
Administratiu/va (RRHH)
Entidad sin ánimo de lucro
Girona, Girona
Hace 1d
Administrativo/a contable
Adecco
Girona, Girona
14 de febrero
Administratiu/va laboral
SUMAR
Girona, Girona
6 de febrero
ADMINISTRATIU/VA
Commonsense RRHH
Girona, Girona
6 de febrero