Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

AMINISTRATIU/VA POLIVALENT I RECURSOS HUMANS

Anunciado el Hace 15h
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Descripción del empleo

A General Galvànica Gironina, una empresa industrial especialitzada en l’anoditzat de peces d’alumini, estem buscant una persona dinàmica, polivalent per incorporar-se com a Administratiu/va amb funcions de Recursos Humans.


En aquesta posició, les teves responsabilitats inclouran tasques de Recursos Humans, donar suport administratiu a tots els departaments de l’empresa, i col·laborar estretament amb el departament d’administració.


Responsabilitats i tasques:


Tasques en Recursos Humans:

- Fer el seguiment i la gestió de contractes laborals, nòmines i incidències amb el personal

- Portar el control del registre horari i gestionar absències, vacances i permisos

- Coordinar-se amb la gestoria per a la tramitació de nòmines, altes, baixes i altres qüestions laborals

- Mantenir la interlocució amb ETTs i altres proveïdors de personal temporal segons les necessitats de l'empresa

- Gestionar la documentació i el compliment de la Prevenció de Riscos Laborals (PRL), juntament amb el departament de qualitat i el servei de prevenció aliè

- Participar amb la gestió dels processos de selecció, redacció de perfils, realització i coordinació d'entrevistes...

- Col·laborar en la planificació i execució de formacions internes, polítiques de desenvolupament del personal, atenent també altres necessitats del departament de RRHH


Suport administratiu als departaments:

- Donar suport als diferents departaments de l’empresa

- Donar suport en la gestió de factures

- Col·laborar i actuar com a suport i backup amb el departament d'administració


Oferim:

- Incorporació immediata en una empresa consolidada

- Jornada laboral completa de dilluns a dijous, de 8:00 a 17:00 amb 45 minuts per dinar, i jornada intensiva els divendres

- Bon ambient de treball i oportunitat d’assumir responsabilitats




Requisitos mínimos

- Experiència prèvia en una posició similar (administració laboral i/o RRHH)

- Coneixements de comptabilitat o experiència prèvia en tasques comptables

- Capacitat d’adaptar-se a un entorn dinàmic, amb necessitats canviants

- Coneixements d’eines ofimàtiques (Excel, Word) i ganes d'aprendre nous sistemes

- Capacitat organitzativa i voluntat d’aprendre

- Habilitats comunicatives i treball en equip

- Iniciativa i voluntat de participar en un projecte a llarg termini


Es valorarà positivament:

- Anglès




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Commonsense RRHH
AMINISTRATIU/VA POLIVALENT I RECURSOS HUMANS
Commonsense RRHH
Girona, Girona
Hace 15h
ENGINYER/A DE HARDWARE I FIRMWARE
Commonsense RRHH
Celrà, Girona
Hace 4d
ENGINYER/A HARDWARE I FIRMWARE
Commonsense RRHH
Girona, Girona
14 de enero

Empleos similares

AMINISTRATIU/VA POLIVALENT I RECURSOS HUMANS
Commonsense RRHH
Girona, Girona
Hace 15h
Responsable de RRHH - Olot (H/M)
Michael Page
Girona, Girona
Hace 6d
Tècnic/a Recursos Humans
SUMAR
Girona, Girona
Hace 6d
ENGINYER/A HARDWARE I FIRMWARE
Commonsense RRHH
Girona, Girona
14 de enero
TÈCNIC/A DE PRODUCTE
Commonsense RRHH
Girona, Girona
10 de enero
RESPONSABLE QUALITAT I MEDI AMBIENT
Commonsense RRHH
Girona, Girona
9 de enero