Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Anunciado el Hace 5h
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Ciclo Formativo Grado Superior
Nivel
Empleado/a
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Descripción del empleo
Per a una important empresa alimentària amb seu a la Garrotxa, dedicada a la comercialització i distribució de productes alimentaris, seleccionem un/a tècnic/a de RRHH. La seva missió serà garantir l'eficàcia i l'ordre de la gestió administrativa al departament de RRHH, així com donar suport operatiu i procedimental dels processos interns.

Entre d'altres, les seves tasques principals seran:
- Gestió integral dels contractes laborals i de la documentació associada, incloent-hi processos d'incorporació, desvinculació i modificacions contractuals.
- Administració de personal en plataformes internes i ERP: altes, baixes, absències, vacances i cobertura operativa a la planta productiva.
- Suport administratiu en selecció, formació (FUNDAE) i manteniment de la documentació interna i la normativa corporativa de Talent & Culture.
- Coordinació administrativa amb el Servei de Prevenció Aliè per a revisions mèdiques, formacions obligatòries i consultes relacionades amb la PRL.
- Gestió documental i operativa de la prevenció de riscos laborals: EPIs, accidents, formacions, procediments i informes de vigilància de la salut.
- Supervisió del compliment de les mesures de seguretat a la planta, amb comunicació d'incidències i suport en l'aplicació del règim sancionador.
- Gestió i seguiment de la documentació relacionada amb la protecció de dades del personal, incloent-hi clàusules, contractes de confidencialitat i auditories internes.
- Col·laboració amb IT per implementar i actualitzar polítiques de protecció de dades i ciberseguretat.

S?ofereix:
- Estabilitat laboral en una empresa sòlida i en creixement.
- Incorporació immediata.
- Remuneració d?acord amb l?experiència i coneixements aportats.
- Horari central (flexible: entrada de 8-9h i sortida a partir de les 16.30h) + 1 dia de teletreball a la setmana, divendres intensiu.

Es requereix:
- Formació en CFGS d'administració i finances o similars.
- Experiència de mínim tres anys realitzant tasques similars.
- Capacitat d'adaptació i flexibilitat, actitud proactiva i resolutiva.
- Bon domini del paquet office.

Requisitos mínimos


Experiencia requerida:
- Experiència mínima de tres anys realitzant tasques similars

Formación requerida:
- Formació de CFGS en Administració i finances, gestió administrativa, o similars.
- Es valorarà molt positivament formació en RRHH, PRL, Protecció de dades o similars.

Idiomas requeridos:
Català: expert.
Castellà: nadiu.
Anglès: B1-B2 valorable.

Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Etalentum
Comercial interno con Francés
Etalentum
Terrassa, Barcelona
Hace 50m
Urdidor/a
Etalentum
Granollers, Barcelona
Hace 2h
Técnico/a Laboral
Etalentum
Sin especificar, Barcelona
Hace 3h

Empleos similares

DISSENYADOR/A GRÀFIC/A
Commonsense RRHH
Girona, Girona
Hace 4h
Tècnic/a RRHH
Etalentum
Sin especificar, Girona
Hace 5h
Responsable de PRL
Etalentum
Sin especificar, Girona
Hace 5h
Tècnic/a de RRHH
Adecco
Olot, Girona
Hace 5h
Técnico/a Recursos Humanos - Olot (H/M)
Michael Page
Girona, Girona
Hace 12h
Prospector/a Laboral
Fundación Adecco
Girona, Girona
Hace 2d