Tipo de jornada
Parcial - Indiferente
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Ciclo Formativo Grado Medio
Descripción del empleo
Per important empresa del sector de la cosmètica, ubicada a l'Alt Empordà, busquem un/a tècnic/a de RRHH a jornada parcial. En dependència del responsable del departament, la seva missió principal serà donar suport en la selecció de personal de l'empresa.
Tasques i funcions:
- Gestionar integralment els processos de selecció de personal per a les botigues i oficina, incloent-hi la publicació d?ofertes, criba curricular, entrevistes i tancament del procés.
- Planificar i supervisar horaris, vacances i baixes laborals del personal, assegurant la cobertura de necessitats a les botigues.
- Controlar i gestionar l?absentisme laboral.
- Atendre i resoldre incidències relacionades amb el personal de manera àgil i efectiva.
- Coordinar i gestionar els moviments interns del personal.
- Assegurar el compliment de les polítiques laborals i promoure un bon ambient de treball.
Es requereix:
- Experiència en selecció de personal.
- Facilitat per la planificació i l'organització d'equips.
- Dinamisme, flexibilitat, comunicació efectiva i capacitat d'adaptació.
- Actitud proactiva.
- Residencia a la zona.
S'ofereix:
- Projecte laboral estable en una empresa consolidada.
- Paquet salarial en funció de la vàlua i l'experiència de la persona.
- Model de treball híbrid.
Requisitos mínimos
Experiència requerida:
- Mínim 2 anys executant tasques similars.
Formació requerida:
- Cicle formatiu de grau mitjà o superior Administratiu, o formacions superiors relacionades.
- Cursos o certificats específics en gestió de personal.
- Experiència demostrable.
Idiomes requerits:
- Català: Avançat o natiu.
- Espanyol: Avançat o natiu.
Inscribirme a esta oferta