Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Coordinador de Comptabilitat i Fiscalitat (Escaldes-Engordany)

Anunciado el 21 de mayo
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Descripción del empleo


Tens experiència portant comptabilitats d'empreses i estàs cercant una oportunitat professional per continuar la teva carrera en aquest camp? Tenim un projecte fascinant que no només t'ofereix un entorn de treball excepcional, sinó també estabilitat i aprenentatge.


A l'empresa Clickand cerquen una persona que coordini i faciliti el dia a dia a l'equip, aportant la seva experiència i coneixements del sistema fiscal i comptable andorrà. Per a que el facis una idea del que serà el teu dia a dia, et detallem les funcions més rellevants:


  • Supervisar l'equip de comptables, atenent els seus dubtes i ajudant-los a crèixer com a professionals.

  • Revisar processos que s'estàn duent a terme, així com metodologies de treball, i proposar millores de cara a optimitzar-los.

  • Ajudar a coordinar el dia a dia de l'oficina al director, arribant a ser la seva mà dreta en determinants moments que així ho requereixquen.

  • Responsabilitzar-te d'una cartera de clients, assessorant-los en matèria fiscal i comptable i duent a terme el procés comptable i d'anàlisi financer dels mateixos, si així ho demanen.

  • Analitzar i implementar les millors solucions en matèria fiscal pels clients, i fer les presentacions d'impostos adients a cada tipus de societat.

  • Atendre i entendre a l'equip de treball, de forma que puguis aportar valor dintre del procés de resolució de les diferents problemàtiques que es puguin posar a sobre de la taula en matèria fiscal, comptable i de gestió empresarial.

  • Ser un referent a nivell tècnic per als teus companys, de forma que puguis arribar a mentoritzar alguns d'ells quan es necessiti.

Aquesta oportunitat es tracta de generar confiança i guanyar-te-la dia rere dia, demostrant els teus coneixements a nivell tècnic però també a nivell de gestió d'equips de treball.


Clickand és una empresa innovadora que posa èmfasi en la tecnologia i l'experiència de l'usuari. El seu objectiu és assessorar a empreses en matèria de fiscalitat, comptabilitat i gestió de propietats, com també els facilitar serveis administratius en aquestes matèries. Poseeix un gran coneixement del mercat i una experiència de més de 15 anys al país, fet que garantitza la qualitat d'un servei personalitzat als clients per a que trobin la millor solució adaptada als seus objectius empresarials.


A nivell de condicions, us esmentem les principals:


  • Contracte indefinit, amb el corresponent periode de prova, de 40 hores setmanals.

  • Horari partit: de 8 a 13.30 i de 15 a 18 de dilluns a dijous, i els divendres de 8 a 14. Des de d'agost fins al 8 de setembre, tenen jornada intensiva de 8 a 14 tota la setmana.

  • En festes de Nadal, es donen dies lliures a l'equip per a que gaudeixquen de temps amb la família.

  • Els col·laboradors tenen una prima per antiguitat d'un % del SBA, iniciant als 2 anys d'estar a l'empresa.

  • Formació a càrrec de l'empresa, segons casos i necessitats.

  • La flexibilitat horària és possible, es poden plantetjar les casuístiques de la persona i veure quin podria ser el millor horari per contribuir a la conciliació.



Requisitos mínimos

Per ser una peça clau a l'equip i assegurar un rendiment efectiu, estem segurs que serà positiu que tingueu:



  • Formació específica en comptabilitat o estudis superiors en ADE, Econòmiques o una disciplina similar.

  • Experiència mínima de 5 anys duent a terme comptabilitats i presentant liquidacions d'impostos de diverses empreses, assessorant als clients en aquestes matèries per a que prenguin la millor decisió possible. S'aplicarà una prova tècnica per garantir els coneixements mínims per aquesta posició i responsabilitat. Si es té experiència internacional en matèria fiscal, serà un aspecte valorat molt positivament.

  • A nivell de competències, és necessari posseir uns alts nivells d'organització i planificació, capacitat analítica, una bona comunicació i escolta activa.

  • També és molt important l'actitud a la feina. La idea és que la persona escollida, més enllà d'una bona actitud, faci per generar bon ambient, confiança, que facilite la feina als seus companys i que pugui aconsellar-los sense generar una rel·lació jeràrquica, exercint un lideratge participatiu i col·laboratiu.

  • A nivell d'idiomes és imprescindible dominar el català, el castellà i el francés. A més a més poseir un bon domini d'anglès serà valorat positivament. El motiu és perquè tenen bastants clients francòfons i d'altres nacionalitats, els quals necessiten ser atesos amb aquests idiomes.


Si t'entusiasma aquest projecte, no dubtis més i inscriu-te! Estarem al teu costat per avaluar junts aquesta oportunitat professional.




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Lidera
Responsable d'Administració
Lidera
Andorra la Vella, Andorra
11 de septiembre
Auditor Junior
Lidera
Andorra la Vella, Andorra
10 de septiembre
Responsable de Sistemes i Tecnologia
Lidera
Andorra la Vella, Andorra
1 de agosto

Empleos similares

Responsable Financiero - Sant Adrià del Besòs
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
Hace 4m
Técnico/a Financiero/a con inglés
Adecco
Torrelavega, Cantabria
Hace 13h
Auditor
Etalentum
Sin especificar, Toledo
Hace 18h
Jefe/a de administración
Adecco
Santander, Cantabria
Hace 18h
Administrativo/a Dto. Financiero
Adecco
Sant Cugat del Vallès, Barcelona
Hace 18h
Responsable de Administración
Adecco
O Porriño, Pontevedra
Hace 18h