Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Tècnic/a Administratiu/va Compres

Anunciado el 14 de noviembre
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
10
Descripción del empleo

Intress cerca un/a Tècnic/a Administratiu/va en Compres per a incorporar-se al Departament de Finances de l'entitat, seria per estar a la nostra Seu de Barcelona.



La persona seleccionada haurà de realitzar tasques de suport en l'àrea de compres, fent la gestió relacionada amb compres dels serveis que gestionem com a entitat, i de la pròpia entitat.



Què faràs?


  • Fer seguiment de tota la documentació que es genera a partir dels serveis (arxiu de contractes, seguiment de controls, etc…) per al seu posterior arxiu.

  • Gestionar les sol·licituds de compra, seguint les instruccions marcades.

  • Extreure dades de excel per a poder anàlisis posteriors.

  • Contactar amb proveïdors per a gestionar documentació.

  • Controlar el CRM, en matèria d'avaluacions de proveïdors

  • Seguiment de la flota de vehicles (lliurament, taller, multes, etc…).

  • Seguiment d'obres dels serveis o de Intress.

  • Donar suport al departament.


Què oferim?


  • Incorporació: immmediata, t'estem esperant!

  • Contracte: indefinit, és una posició estable. Volem que t'hi quedis, i seguir creixent amb tu!

  • Jornada: 38,5h setmanals.

  • Horari: De dilluns a divendres de 08.00-15.00 i dues tardes de 08.00-17.30h. Són 3 tardes lliures i només 2 tardes +1 dia teletreball.

  • Jornada intensiva als mesos de l'estiu!

  • Retribució: 1.594,22€ bruts mensuals (x 14 pagues 22.319,08€ bruts anuals).

  • Evolució dins de l'entitat dins del propi departament, ens agrada molt la formació continuada i creiem molt en la promoció del nostre equip!

  • Formaràs part d'una entitat dedicada a l'àmbit social, on creiem en la integració de les persones que es troben en situació de vulnerabilitat social.




Requisitos mínimos

Què esperem de tu?


Formació acadèmica necessària:


  • Formació relacionada amb la Gestió Administrativa.

Experiència professional necessària:


  • Experiència de 2 anys realitzant funcions i tasques similars.

Coneixements necessaris:


  • Coneixements de comptabilitat bàsica (seient, com comptabilitzar).

  • Coneixements d'ofimàtica: Excel i taules dinàmiques.

Altres aspectes a valorar:


  • Capacitat analítica, proactivitat i organització.

  • Valorem molt les ganes d'aprendre i generar un bon clima a Intress!

Aquesta oferta pot ser una bona oportunitat per formar part d'un bon equip, i una gran entitat!



Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l'III Pla d'Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Intress
Educador/a Social CRAE TORTOSA
Intress
Tortosa, Tarragona
Hace 4h
Suplència Treballador/a Social DAI Joves - Canyamars
Intress
Dosrius, Barcelona
Hace 2d
Terapeuta Ocupacional (salud mental). Temporal
Intress
Getafe, Madrid
Hace 2d

Empleos similares

Administrativo/a de compras- Cornella (h/m)
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
Hace 2d
Administrativo/a de Compras
Etalentum
Barcelona, Barcelona
Hace 5d
Tècnic/a Administratiu/va Compres
Intress
Barcelona, Barcelona
14 de noviembre
Administrativo/a de Compras de Envase y Embalaje y Packaging
Adecco
Barcelona, Barcelona
13 de noviembre
41568 - Administració i compres
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
12 de noviembre
Administrativo de compras con Inglés B2- Olesa de Montserrat
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
2 de octubre