Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Ciclo Formativo Grado Medio
Descripción del empleo
Per empresa informàtica del Bages consolidada com un dels distribuïdors d?informàtica de referència en la Catalunya Central, i centrada a oferir solucions informàtiques a empreses i particulars; seleccionem un/a tècnic/a informàtic de sistemes i helpdesk, per ampliar el seu equip tècnic.
Les seves principals funcions seran:
- Instal·lació i configuració de sistemes operatius.
- Manteniment preventiu de sistemes operatius.
- Manteniment correctiu en cas d'incidència.
- Configuració de xarxes.
- Aplicació les mesures de seguretat a la xarxa, ordinadors i servidors.
- Visites i suport a clients.
- Servei de helpdesk.
Es requereix:
- Especialització en virtualització (VMWare).
- Coneixements a: firewalls, switching i comunicacions.
- Disponibilitat per treballar on-site a casa de client a Catalunya.
S'ofereix:
- Incorporació immediata a una empresa en fase de creixement, amb contracte indefinit directament per empresa i jornada completa.
- Jornada laboral a escollir de quatre o cinc dies segons distribució horària; i flexibilitat horària (sense guàrdies).
- Estabilitat laboral i bon ambient laboral en una empresa amb un clar enfocament al valor humà.
- Formació a càrrec de l'empresa.
- Remuneració d'acord amb l'experiència i els coneixements aportats, amb pla de creixement escalat.
Requisitos mínimos
Experiència requerida:
Experiència mínima demostrable de 2 anys com a tècnic/a de sistemes i/o helpdesk.
Experiència imprescindible a directoris actius Windows (administració d'usuaris i polítiques).
Formació requerida:
CFGM o CFGS en Informática o similares.
Idiomes requerits:
- Català: nadiu.
- Espanyol: nadiu.
Inscribirme a esta oferta