Important grup de Gran Consum ubicat a Girona que es dedica a la producció i distribució d'una àmplia gamma de productes alimentaris a nivell nacional
Suport en la preparació d'estratègies de comunicació per a acompanyar els moments claus de l'Organització.
Suport en comunicació interna i externa.
Gestió de les eines de comunicació interna corporativa (portal emprat, newsletters, esdeveniments interns…).
Redacció de comunicats i missatges corporatius (argumentaris i posicionaments, notícies, dossiers informatius, etc), suport en l'elaboració de suports corporatius com la Memòria Corporativa i el catàleg d'empresa, i supervisió de missatges per a materials publicitaris i comercials.
Elaboració del clipping de l'empresa i d'informes sectorials en mitjans i xarxes socials.
Gestió de l'ecosistema digital de la companyia (xarxes socials corporatives i pàgina web): planificació i execució de continguts i campanyes, mesuraments i elaboració d'informes.
Suport en el desenvolupament i seguiment de l'estratègia de responsabilitat social empresarial (RSE): directrius, finançament i relació amb tots els col·laboradors.
Garantir que tots els missatges de la Companyia estiguin alineats amb la identitat i to del Grup i la seva marca.
Recolzar en la comunicació de nous processos, eines o polítiques organitzatives.
Fer seguiment de tendències en comunicació i adaptar-les al context de l'Organització.
Seguiment de la base de dades de contactes del departament.
Suport en execució i manteniment de control pressupostari.
Suport en l'àrea del crisi management (anàlisi de riscos, confecció de materials i definició d'estratègies en la comunicació de crisi de l'Organització).
Preparació d'informes periòdics amb KPIs rellevants per al departament.
Col·laboració contínua amb els equips de sostenibilitat, màrqueting, persones i comercial.
Flexibilitat horària
Desenvolupament professional
Imprescindible presencialitat a les oficines de la zona de Girona
Imprescindible vehícle propi
Requisitos mínimos
Experiència de més de 3 anys en el sector de la comunicació.
Es valorarà haver treballat prèviament en empresa de gran consumeixo / alimentació.
Formació universitària en Publicitat i Relacions Públiques, Periodisme, Màrqueting i Comunicació Empresarial.
Valorables estudis d'eines digitals o de mitjans socials i d'organització d'esdeveniments.
Excel·lents habilitats de redacció i comunicació verbal.
Persona proactiva, resolutiva i responsable que sigui capaç de liderar projectes i gestionar múltiples projectes alhora.
Capacitat de treballar de manera autònoma i organitzada.
Predisposició a treballar en equip i esperit col·laboratiu.
Es valoraran maneig d'eines digitals com Wordpress, eines d'analítica (Google Analytics, Meta Business).