Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Descripción del empleo
Per a important despatx multidisciplinari, situat a la comarca del Gironès, seleccionem a un/a tècnic/a laboral. En dependència directa de direcció, la seva missió serà la d'assessorar i gestionar els clients en totes les qüestions laborals.
Les seves principals funcions són:
- Confecció de nòmines i quitances, gestió d'incidències.
- Tramitació d'altes, baixes i modificacions a la seguretat social.
- Confecció i comunicació de contractes.
- Càlcul d'IRPF (previsió anual i regularitzacions).
- Maneig de Sistema Red, Siltra, Contrat@ i Delt@.
- Comunicacions amb Organismes Oficials.
- Gestió models 111 i 190
Es requereix:
- Habilitats comunicatives, do de gent i capacitat d'organització i autonomia.
- Persona habituada a treballar amb programes de gestió laboral.
- Persones flexibles i resolutives.
S'ofereix:
- Projecte laboral estable amb projecció i creixement professional.
- Salari competent segons la vàlua i experiència de la persona.
- Bon ambient laboral.
Requisitos mínimos
Experiència requerida:
- Experiència prèvia d'un any desenvolupant les funcions esmentades.
Formació requerida:
- Grau en Relacions Laborals, Ciències del Treball o similars.
Idiomes requerits:
- Català: Expert.
- Espanyol: Expert
Inscribirme a esta oferta